Klantenverhaal: Garage Jacobs

Rik Jacobs, zaakvoerder van de gelijknamige garage te Merelbeke, was op zoek naar een nieuwe telefooncentrale. Hij schakelde JSM Communications in voor een eenvoudige oplossing: geen franjes, maar simpel en goed. Dat was de opdracht.

Tijd investeren in analyse om de juiste keuze te maken

Wij gingen met Rik rond de tafel zitten en verdiepten ons in de dagelijkse werking van Garage Jacobs om inzicht te krijgen in de precieze behoeften van het bedrijf. Snel werd duidelijk dat er op vlak van telefonie nood was aan vernieuwing en efficiëntie. Bovendien was het voor Rik erg belangrijk dat hij kan rekenen op een betrouwbare partner.

Telefooncentrale in de cloud

Concreet installeerde JSM Communications voor Rik een online telefooncentrale in de cloud. Voor hem de perfecte oplossing, want hij geniet van alle functionaliteiten van een moderne telefooncentrale aan een aantrekkelijke prijs.

Bij een telefooncentrale in de cloud hoef je niet te investeren in dure hardware, maar huur je op maandbasis een centrale in een beveiligd datacenter die je deelt met andere gebruikers. Bovendien combineer je functionaliteiten in functie van je behoeften. Denk aan een keuzemenu, flexibel schakelen, wachtmuziek, voicemail of chatfunctie. De mogelijkheden zijn erg uitgebreid.

Ondertussen liet Rik zelfs enkele uitbreidingen installeren. Een bluetooth oortje voor de secretariaatsmedewerker laat toe om met maximale bewegingsvrijheid gesprekken te beantwoorden. In de werkplaats liet Rik een bel installeren om de telefoon te horen boven het lawaai.

Rik wou een telefooncentrale, maar kreeg zoveel meer. Namelijk een aanbod op maat dat hij nu niet meer kan missen.

Wil je meer weten over de uitgebreide mogelijkheden van een moderne telefooncentrale? Wij leggen alles haarfijn uit in dit artikel op onze website: ‘Wat is een moderne telefooncentrale?’