Wat is JSM Business Club?

Zowel kleine als grote ondernemingen kunnen bij JSM terecht. Hoe gaan we te werk? Wat is onze aanpak?

Elke klant kan genieten van ons eigen support team. Zowel voor, tijdens als na de oplevering heeft u bij JSM een persoonlijk aanspreekpunt. Indien nodig kunnen wij ook instaan als contactpersoon naar de operator om tot een spoedige resultaat te komen. Hiervoor zijn we steeds bereikbaar via telefoon, mail en chat.

De JSM Business Club is een uitbreiding van onze standaardsupport en gaat verder daar waar anderen al lang gestopt zijn. Voor een jaarlijkse forfaitaire bijdrage leveren we een hoop extra diensten om uw dossier te optimaliseren. Hiervoor zitten we niet te wachten op een telefoontje, maar gaan we proactief aan de slag en analyseren we op eigen initiatief uw telecomfactuur en producten. Een betere prijs? Een vervallen promotie? Een verkeerd aangerekend product? We garanderen onze leden van de JSM Business Club op elk moment de beste prijzen en oplossingen die de telecommarkt te bieden heeft. 

Daarnaast ontvangen jullie ook uitnodigingen op onze inspiratieontbijten en andere events. Heeft u tussentijds toch een vraag of een probleem, dan staan onze medewerkers uiteraard steeds klaar om uw administratieve of technische vraagstukken onmiddellijk te beantwoorden.

Wenst u te weten wat JSM Business Club concreet voor jouw bedrijf kan betekenen?

Waarom kiezen voor Teams?

Waarom kiezen voor Teams? Als bedrijf makkelijk communiceren met jouw Team(s)? De opmars van Microsoft Teams in de professionele bedrijfswereld is niet langer te ontkennen.

Lees meer

Klantenverhaal: Hesa

Klantenverhaal: HESA De markt van mobiele telefonie staat niet stil, daarom is een goede opvolging van groot belang. Een verbetering op vlak van netwerk én

Lees meer

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer