Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS

Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch om naar te kijken, maar diep bedroevend als het in je eigen bedrijf dagelijkse kost is. Een degelijke en gebruiksvriendelijke telefooncentrale was dan ook topprioriteit voor Het Vlaamse Kruis. Een kolfje naar de hand van JSM Communications.

Het Vlaamse Kruis is een hulporganisatie met afdelingen en kernen verspreid over heel Vlaanderen. Dankzij de inzet van honderden enthousiaste vrijwilligers worden de doelstellingen Missie & Visie gerealiseerd. Dit gaat over helpen, leren helpen en helpen leren helpen. Zowel voor EHBO als beroepskennis doorgeven of ervaring ter beschikking stellen voor anderen. Meer actueel is ook het opzetten van triageposten tijdens de strijd tegen Covid-19.

Lage internetsnelheden

De verouderde telefooncentrale van Het Vlaamse Kruis was niet meer gebruiksvriendelijk en bood ook geen platform aan om gemakkelijk zelf wijzigingen door te voeren. Daarnaast was het geen sinecure om doorschakelingen vlot te laten verlopen. Op een van de maatschappelijke zetels was er zelfs nog internet over koper aanwezig, waardoor de snelheden 5 tot 10 keer lager liggen dan bij een glasvezelverbinding.

Snel en efficiënt

De reden dat er op vandaag een glasvezelbekabeling werd binnen getrokken, is omdat JSM de moeite heeft genomen om een grondige analyse te maken van de huidige situatie. Zo konden we besluiten dat de mogelijkheden reeds voorzien waren in de straat van de site, waardoor we een maximaal resultaat bereikten met een Destiny Fiber internetverbinding.

Daarnaast viel de keuze op een Hexios online telefooncentrale. Deze is stabiel en heeft een gebruiksvriendelijk platform, waar de klant zelf eenvoudig instellingen kan aanpassen waar nodig. Indien er toch vragen zijn of wanneer hij hulp nodig heeft, staat onze eigen support dienst paraat om bij te springen. Zo kan Het Vlaamse Kruis op vandaag sneller en efficiënter te werk gaan dan voorheen.

 

Wenst u ook een gebruiksvriendelijke telefooncentrale net zoals Het Vlaamse Kruis?

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer