Klantenverhaal: HOLVOET

JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale mogen aanpakken, voelen we ons als een vis in het water. Zeker als onze uitdaging ligt bij Tuin- en vijvercentrum Holvoet;

Tuin- en vijvercentrum Holvoet, Dierenspeciaalzaak Holvoet, Tuin -en hobbycenter Holvoet… is welbekend onder de dieren, deco -en tuinliefhebbers. Het ganse jaar door zorgen ze voor veel vreugde en plezier bij dieren -en plantenliefhebbers en gezinnen. Ook een pauze nemen bij het nuttigen van een heerlijke koffie of sangria tijdens het doorwandelen van hun ruime winkel is mogelijk.  Daarnaast zijn ze het grootste koi -en vijvercentrum van Europa met het grootste keuze aan koi -en vijvervissen voor bij u thuis, vergezeld van deskundige uitleg en verzorgingsadvies. 

Wifi voor klanten

Tijdens ons gesprek kwamen al vlug enkele pijnpunten naar boven in hun huidig telecomdossier. Zo lukte het niet meer om gesprekken door te schakelen en werkten sommige toestellen zelfs niet meer. Ook de bekabeling was onvoldoende en op sommige plaatsen zelfs helemaal niet aanwezig. De verouderde telefooncentrale was dringend toe aan vervanging, en er was de behoefte om wifi aan de klanten aan te bieden.

We stelden een all-in pakket voor met wifi en nieuwe VoIP telefooncentrale. We pakten de verouderde bekabeling aan en plaatsten er ook nog bij waar nodig. De winkel werd volledig uitgerust met wifi en we sloten telefoontoestellen aan op dit netwerk én op de nieuwe telefooncentrale.

Flexibel en efficiënt

Het resultaat mag er wezen: alle functionaliteiten met de telefooncentrale zijn terug aanwezig en ze beschikken over een flexibel en efficiënt telefoniesysteem. De medewerkers gebruiken wifi telefoontoestellen en als toemaatje kunnen klanten gebruik maken van het wifi netwerk. Dit alles past in het grotere plan waarbij Holvoet in de toekomst nog meer aan dienstverlening naar de klanten toe zal werken, het assortiment nóg zal verbreden en korter op de bal kan spelen bij nieuwe trends en ontwikkelingen.

Wenst u ook een WIFI en VOIP oplossing net zoals tuin- en vijvercentrum Holvoet

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer