Klantenverhaal: Atelier Architecture Van Oost

Wat als… uw telefonie niet voldoet aan uw verwachtingen? Heel simpel: doe zoals Atelier Architecture Van Oost beroep op de knowhow van JSM Communications. Onze medewerker analyseert uw dossier en koppelt de mogelijkheden aan uw wensen.

Atelier Architecture Van Oost is een architectenkantoor gespecialiseerd in industriebouw, kantoren en openbare aanbestedingen (o.a. het ziekenhuis en zwembad van Moeskroen). Hiervoor hebben ze een team van vijftig medewerkers, dat bestaat uit architecten, ontwerpers en ingenieurs. Een goeie communicatie is dan ook van extreem groot belang om projecten tot een goed einde te brengen.

Hoger rendement

Tijdens een eerste afspraak botsten we al snel op een aantal ergernissen. Er was weinig ondersteuning en opvolging over hun telecomdiensten, ze beschikten over een trage internetverbinding en hun telefooncentrale en telefoontoestellen waren sterk verouderd. Stapsgewijs pakten we de problemen aan waarmee CB Bouw te kampen had.

De oorzaak van de problemen met mobiele telefonie bleek vooral te wijten aan een gebrekkige support: door herstructureringen binnen Orange (het vroegere Mobistar) had de klant geen vast aanspreekpunt noch
opvolging. Hier opteerden we voor een omschakeling naar Telenet, wat een opmerkelijke besparing met zich meebracht. CB Bouw besloot om ook te investeren in een JSM Business Club lidmaatschap, waardoor hun dossier proactief wordt opgevolgd door ons eigen JSM support team.

AAVO

Goede service

Met deze oplossing kreeg elke werknemer ook een eigen telefoon, waar dit vroeger 1 toestel was per 2 à 4 personen. De koppeling van hun agenda ervaren ze als een waardevolle troef, net als het video conferencen en de geïntegreerde agenda’s. Dankzij onze goede service bouwden we een sterke reputatie uit bij deze klant, die besloot om lid te worden van onze JSM Business Club. Zo konden we ook al voordelige omschakelingen realiseren op hun mobiele telefonie (van Proximus naar Base) én op de vaste lijnen (van Proximus naar Telenet).

Wenst u ook een hoger rendement op jouw telecom-investeringen zoals Atelier Architecture Van Oost?

Klantenverhaal: Ice Mountain

Klantenverhaal: ICE MOUNTAIN Het gros van onze klanten heeft al één of meerdere telecomproducten. Daarom gaat het JSM Communications team graag de uitdaging aan om

Lees meer

Wat is JSM Business Club?

Wat is JSM Business Club? Charlotte en Yochine aan het woord … Benieuwd wat een JSM Business Club specifiek voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem

Lees meer

Klantenverhaal: AAVO

Klantenverhaal: Atelier Architecture Van Oost Wat als… uw telefonie niet voldoet aan uw verwachtingen? Heel simpel: doe zoals Atelier Architecture Van Oost beroep op de

Lees meer