Klantenverhaal: Atelier Architecture Van Oost

Wat als… uw telefonie niet voldoet aan uw verwachtingen? Heel simpel: doe zoals Atelier Architecture Van Oost beroep op de knowhow van JSM Communications. Onze medewerker analyseert uw dossier en koppelt de mogelijkheden aan uw wensen.

Atelier Architecture Van Oost is een architectenkantoor gespecialiseerd in industriebouw, kantoren en openbare aanbestedingen (o.a. het ziekenhuis en zwembad van Moeskroen). Hiervoor hebben ze een team van vijftig medewerkers, dat bestaat uit architecten, ontwerpers en ingenieurs. Een goeie communicatie is dan ook van extreem groot belang om projecten tot een goed einde te brengen.

Hoger rendement

Omdat hun huidige telefoonsysteem en de service van hun toenmalige partner onvoldoende bleek, werd de hulp van JSM Communications ingeschakeld. Nu was het aan ons om deze klant een degelijke telefonie voor te stellen, met een aantal tools dat hun huidige systeem overtrof.

Na het bekijken van de huidige situatie toetsten we de mogelijkheden af om de interne werking beter te laten renderen. Zo schakelden we over naar een lokale 3CX, zo kunnen we de lijnen van Telenet blijven gebruiken. Met een QoS op de gesprekken, krijgt het telefonieverkeer de gegarandeerde bandbreedte op hun netwerk. Zo beïnvloedt het internetverkeer hun VoIP gesprekken niet, met een kwalitatief resultaat.

AAVO

Goede service

Met deze oplossing kreeg elke werknemer ook een eigen telefoon, waar dit vroeger 1 toestel was per 2 à 4 personen. De koppeling van hun agenda ervaren ze als een waardevolle troef, net als het video conferencen en de geïntegreerde agenda’s. Dankzij onze goede service bouwden we een sterke reputatie uit bij deze klant, die besloot om lid te worden van onze JSM Business Club. Zo konden we ook al voordelige omschakelingen realiseren op hun mobiele telefonie (van Proximus naar Base) én op de vaste lijnen (van Proximus naar Telenet).

Wenst u ook een hoger rendement op jouw telecom-investeringen zoals Atelier Architecture Van Oost?

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer