Klantenverhaal: Algemene bouwonderneming Calleeuw-Blieck

Onze klant CB Bouw is een aannemersbedrijf dat dagelijks te maken heeft met renovaties. Toen hun eigen telecomdiensten niet meer voldeden, zette JSM Communications zich in voor een opknapbeurt. Lees hier hoe wij hun telefonie en internet restaureerden.

CB Bouw is een geregistreerd aannemersbedrijf gespecialiseerd in nieuwbouw landhuizen, villa’s en projecten. Daarnaast kan je er ook terecht voor renovaties van hoevegebouwen, historische panden, herenhuizen, stadswoningen en erfgoed. Hun stokpaardjes zijn een gedetailleerde prijsopgave, een efficiënt gecoördineerde planning en een stipte oplevering.

Opmerkelijke besparingen

Tijdens een eerste afspraak botsten we al snel op een aantal ergernissen. Er was weinig ondersteuning en opvolging over hun telecomdiensten, ze beschikten over een trage internetverbinding en hun telefooncentrale en telefoontoestellen waren sterk verouderd. Stapsgewijs pakten we de problemen aan waarmee CB Bouw te kampen had.

De oorzaak van de problemen met mobiele telefonie bleek vooral te wijten aan een gebrekkige support: door herstructureringen binnen Orange (het vroegere Mobistar) had de klant geen vast aanspreekpunt noch
opvolging. Hier opteerden we voor een omschakeling naar Telenet, wat een opmerkelijke besparing met zich meebracht. CB Bouw besloot om ook te investeren in een JSM Business Club lidmaatschap, waardoor hun dossier proactief wordt opgevolgd door ons eigen JSM support team.

Efficiënter internet

De trage VDSL internetverbinding via Orange, tevens zonder back-up, konden we vlug opwaarderen. We wezen de klant op de aanwezigheid van
een coax bekabeling in het gebouw, waardoor het evident was om een Telenet Corporate Fibernet mét back-up verbinding te implementeren. Zo kan de klant een pak efficiënter werken en komt hij onmogelijk zonder internet te vallen.

De spreekwoordelijke kers op de taart kwam er dankzij onze aanpak van de telefooncentrale. Met onze VoiceKing online telefooncentrale konden we een antwoord bieden op alle functionaliteiten waar de klant van droomde. Zo is de vaste telefonie volledig afgestemd en geconfigureerd op maat, zodat deze perfect correspondeert met de dagelijkse werking.

Centraal aanspreekpunt

Zoals reeds meegegeven is de klant ondertussen lid van de JSM Business Club. Door onze proactieve aanpak konden we de laatste jaren al heel wat optimalisaties verwezenlijken, zowel op vlak van prijs als kwaliteit. Gezien de steeds veranderende producten en mogelijkheden binnen de telecomsector, is het voor hen waardevol om de vinger aan de pols te houden. En vooral: 1 centraal aanspreekpunt voor al hun vragen betreft internet, vaste en mobiele telefonie.

Mogen we net zoals bij CB Bouw ook jouw volledige telecom eens onder handen nemen?

Waarom kiezen voor Teams?

Waarom kiezen voor Teams? Als bedrijf makkelijk communiceren met jouw Team(s)? De opmars van Microsoft Teams in de professionele bedrijfswereld is niet langer te ontkennen.

Lees meer

Klantenverhaal: Hesa

Klantenverhaal: HESA De markt van mobiele telefonie staat niet stil, daarom is een goede opvolging van groot belang. Een verbetering op vlak van netwerk én

Lees meer

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer