Klantenverhaal: Deltacron

Je vertrouwt een firma en tekent in op hun voorstel. Helaas blijken hun producten niet conform de installatie en dreigt dit af te stevenen op een fiasco. Dit overkwam bijna Weverij Deltracon uit Ingelmunster, maar gelukkig kwam JSM Communications net op tijd tussen. Een case met ‘stof’ tot nadenken!

Deltacron is een weverij van hoogwaardige linnen stoffen, met een passie voor het gebruik van natuurlijke materialen. Dit familiebedrijf startte in 1990 als eenmansbedrijf met het produceren van linnen stoffen en groeide uit tot een weverij met 30 medewerkers dat wereldwijd linnen verkoopt.

Proactieve opvolging

JSM Communications had hier reeds een Corporate Fibernet van Telenet en een ISDN-lijn voorzien. Bij het aflopen van het ISDN contract nam onze vaste makelaar contact op voor een proactieve opvolging, waaruit bleek dat de klant bij een andere partij had ingetekend voor een Forum 5000 centrale. Echter was dit niet aansluitbaar omdat er geen Proximus bekabeling voorzien was.

We raadden de klant aan om contact op te nemen met de partner waar ze hadden ingetekend om afstand te doen van hun aankoop. Deze bleef echter volhouden dat ze dit via een omweg wel operationeel konden krijgen. Gezien dit niet volgens de regels van de kunst verliep, adviseerden we de klant om naar de ombudsdienst te stappen.

JSM maakt het verschil

Dankzij onze tussenkomst heeft Proximus uiteindelijk de bestelling geannuleerd zonder kosten. Deltacron koos ervoor om in te tekenen bij een hosted 3CX verhaal bij JSM en betreurt deze beslissing zeker niet. Nogmaals toont dit verhaal aan dat onze proactieve aanpak en nauw contact met de klanten en kennis van producten echt een verschil kan maken!

Wil je net zoals Deltracon ook een telecompartner die jou écht helpt?

Waarom kiezen voor Teams?

Waarom kiezen voor Teams? Als bedrijf makkelijk communiceren met jouw Team(s)? De opmars van Microsoft Teams in de professionele bedrijfswereld is niet langer te ontkennen.

Lees meer

Klantenverhaal: Hesa

Klantenverhaal: HESA De markt van mobiele telefonie staat niet stil, daarom is een goede opvolging van groot belang. Een verbetering op vlak van netwerk én

Lees meer

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer