Klantenverhaal: ICE MOUNTAIN

Het gros van onze klanten heeft al één of meerdere telecomproducten. Daarom gaat het JSM Communications team graag de uitdaging aan om toch te zoeken naar betere oplossingen én lagere facturen. Lees hier hoe we dit konden waarmaken in het dossier van Ice Mountain Adventure Park. à

Ice Mountain is bekend van hun spannende in- en outdoor activiteiten in Komen. Skiën, skydiven, paintballen, een outdoor adventure park… Iedereen vindt er zijn gading. Daarnaast blijven ze uitbreiden en kan je nu ook een aantal watersporten beleven in ’t Vijverhof van Wevelgem. In beide vestigingen zijn er ook eet- en drankfaciliteiten om de activiteit in een gezellig kader af te sluiten.

Halvering maandelijkse factuur

Na het bekijken van de facturen en het horen van de wensen van deze klant, werd het voor onze JSM medewerker gauw duidelijk waar de pijnpunten lagen:

– Een verouderde telefooncentrale die niet voldeed aan de noden.
– Te veel gesprekskanalen en een duur verbruik via ISDN-lijnen.
– Niet mogelijk om de beschikbaarheid van medewerkers te zien.
– De huidige connectie tussen Ice Mountain en ’t Vijverhof was met een aparte voicemail.

Zoals bij vele bedrijven werd ook hier te veel aangerekend door de oude operator. Dankzij ons voorstel realiseerden we een halvering op de kostprijs voor de vaste telefonie. Daarnaast was er een praktisch voordeel met de flexibiliteit van een nieuw 3CX systeem. De huidige Telenet Fibernet verbinding was ruim voldoende, dus die werd dan ook behouden.

Support VoiceKing

De klant kon zich zeker vinden in deze opstelling en na akkoord namen we de telefonie over en werd dit ingesteld zoals afgesproken. Door de top support van onze VoiceKing techniekers verliep dit allemaal vlekkeloos. Ook toekomstige nieuwe sites kunnen makkelijk worden aangesloten op de nieuwe telefooncentrale / VoIP oplossing. De gemaakte investeringen resulteren zo in een economisch interessante telefonie-oplossing.

Wenst u ook een economisch interessante telefonie-oplossing zoals Ice Mountain?

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer