Klantenverhaal: Keune Haircosmetics

Vaak beschikken klanten over verouderde technologie en wordt hun dossier jaren niet meer bekeken. Bij Keune Haircosmetics kwam Telecom-Makelaars to the rescue!

Keune

Keune Haircosmetics is een groothandel voor allerhande haarproducten. Het is een familiebedrijf die het licht zag in 1922 bij oprichter Jan Keune. Het bedrijf is ondertussen al aan de derde generatie toe en richt zich nog steeds op ontwikkeling, productie en verdeling van verschillende haarproducten voor professionelen.

Toen onze collega – en verantwoordelijke voor de streek rond Brussel – Dylan bij de klant terecht kwam, was het vrij snel duidelijk dat de klant een verouderd telecomdossier had. We zien het vaak gebeuren dat klanten soms járen hun telecom niet meer bekijken, onder het motto “Zolang het werkt, ben ik tevreden”.

Na analyse blijkt dan vaak dat klanten jarenlang op oude en te dure tarieven zitten, waardoor er zowel in prijs als in kwaliteit een serieuze stap vooruit kan gezet worden.

Ook bij Keune was dit het geval. De klant bleek nog met oude ISDN technologie te werken (check onze eerdere post ivm uitfasering van ISDN!) met een verouderde centrale. Voor deze klant was een omschakeling naar een kwalitatief online cloudplatform een serieuze meerwaarde.

Na oplevering bleek de klant in ieder geval zeer tevreden over de kwaliteit en flexibiliteit van het platform! Ook de omschakeling zelf is reuze meegevallen door de persoonlijke aanpak van onze techniekers én nodige uitleg over hoe alles te gebruiken.

Niet enkel de telefonie  werd onder handen genomen. Ook de internetverbinding bleek nog een oude verbinding te zijn, waar er tegenwoordig voor veel minder geld veel kwalitatievere verbindingen beschikbaar zijn. Zélfs over dezelfde bekabeling!

Bij deze klant kozen we voor een internetoplossing via Destiny. Dit is een partner van ons die samenwerkt met meerdere partijen die bekabeld netwerk hebben om bij de klanten internet te kunnen voorzien. Eén van die partijen is Proximus, dus voor onze klant veranderde aan de internetverbinding zelf uiteindelijk weinig: achterliggend bleef het Proximus, maar de prijs daalde beduidend én de klant kreeg er een 4G back-up bij! Dit helpt om steeds geconnecteerd te blijven via een draadloze oplossing (4G netwerk), ook als er problemen zijn op het vaste netwerk (zoals werken in de straat of technische storingen).

Op deze manier werd het dossier van deze klant up-to-date gezet door onze Telecom-Makelaar Dylan met als gevolg een goedkopere én veel kwalitatievere oplossing.

Zie je het bos door de bomen ook niet meer in het steeds technischere telecom-landschap? Ook interesse om jullie dossier door één van onze experten onder de loep te laten nemen? Contacteer ons!

Kan uw telecomdossier ook een upgrade gebruiken?

Klantenverhaal: Bentein

Klantenverhaal: Beton-bouw Bentein Bentein is een bedrijf dat zich specialiseert in allerhande grond-, bouw-, en betonwerken. Daarnaast bieden ze ook een assortiment bouwmaterialen en vloer-,

Lees meer

Stijgende energieprijzen?

Stijgende energieprijzen? Vele van onze klanten contacteren ons in paniek omtrent de stijgende energieprijzen. Wat is ons advies? Vooreerst, ja het klopt, gas en elektriciteit

Lees meer

Veranderen van vaste operator

Veranderen van operator voor jouw vaste diensten Net zoals de mobiele tariefplannen van de verschillende operatoren, worden ook de vaste producten vaak aangepast. Zie jij

Lees meer