Klantenverhaal: Montre & Laga

Als onafhankelijke Telecom-Makelaars gaan we binnen ons breed aanbod steeds op zoek naar de best passende oplossing voor onze klanten. 

Montre & Laga is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in poorten en deuren. De familieonderneming beschikt over meer dan 75 jaar ervaring in deur-en aandrijfconstructies. Met meer dan 20 miljoen verkochte deuren en aandrijvingen zijn ze dan ook marktleider op hun gebied én zo de nummer 1 in Europa! 

 

Situatieschets

Voor hun telefonie werkte Montre & Laga nog op verouderde lijnen, waar dan ook een hoge kostprijs bij kwam kijken. Naast hun vaste telefonie, gaf de klant ook aan dat ze vaak problemen hadden met hun mobiel bereik.

 

Resultaat

De accountmanager van de klant ging aan de slag en zorgde voor een oplossing bij Destiny waarbij de kosten voor de vaste telefonie gedrukt werden en de kwaliteit een heel stuk beter was. Aangezien de klant reeds over een telefooncentrale beschikte die VoIP ondersteunt, was bellen over het internet de meest efficiënte oplossing waarbij de technologie up-to-date is anno 2020-2021.

Voor de mobiele telefonie kozen we voor de beste passende operator in hun regio, die Proximus bleek te zijn. Door met hun nummers om te schakelen naar Proximus, genieten ze nu van goedkopere tarieven en een beter bereik! 

 

Wenst u ook een upgrade net zoals Montre & Laga?

Glasvezel: feit of fabel?

Glasvezel: Feit of fabel? Glasvezel, ook wel fiber genoemd, is de meest recente vorm van breedbandinternet. Een glasvezel is een dunne vezel waar laserlicht wordt

Lees meer

Internetsnelheden

Wist u dat er verschillende internetsnelheden zijn? Een bekabelde internetverbinding kan zowel via koper, coax, of glasvezel binnenkomen. Soms heb je de keuze uit deze

Lees meer