Klantenverhaal: Montre & Laga

Als onafhankelijke Telecom-Makelaars gaan we binnen ons breed aanbod steeds op zoek naar de best passende oplossing voor onze klanten. 

Montre & Laga is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in poorten en deuren. De familieonderneming beschikt over meer dan 75 jaar ervaring in deur-en aandrijfconstructies. Met meer dan 20 miljoen verkochte deuren en aandrijvingen zijn ze dan ook marktleider op hun gebied én zo de nummer 1 in Europa! 

 

Situatieschets

Voor hun telefonie werkte Montre & Laga nog op verouderde lijnen, waar dan ook een hoge kostprijs bij kwam kijken. Naast hun vaste telefonie, gaf de klant ook aan dat ze vaak problemen hadden met hun mobiel bereik.

 

Resultaat

De accountmanager van de klant ging aan de slag en zorgde voor een oplossing bij Destiny waarbij de kosten voor de vaste telefonie gedrukt werden en de kwaliteit een heel stuk beter was. Aangezien de klant reeds over een telefooncentrale beschikte die VoIP ondersteunt, was bellen over het internet de meest efficiënte oplossing waarbij de technologie up-to-date is anno 2020-2021.

Voor de mobiele telefonie kozen we voor de beste passende operator in hun regio, die Proximus bleek te zijn. Door met hun nummers om te schakelen naar Proximus, genieten ze nu van goedkopere tarieven en een beter bereik! 

 

Wenst u ook een upgrade net zoals Montre & Laga?

Energiemakelaars – Q&A

Energiemakelaars – Q&A Sinds de start van de energiecrisis, komt jouw energieoplossing steeds meer en meer ter sprake. Maar waarom is jouw energiefactuur nu zo

Lees meer

Netwerkdekking

Netwerkdekking, zoals ze hoort te zijn! Een mobiel signaal heb je nagenoeg overal in België. Op sommige plaatsen is het bereik beter dan de andere,

Lees meer

Verdeel de telecomkosten

Verdeel de telecomkosten Split bill is dé manier om professionele- en privécommunicatiekosten te splitsen. Welke mogelijkheden hier in zijn en hoe dit in zijn werk

Lees meer