Klantenverhaal: Noyez Snacks

Noyez Snacks is leverancier voor frituur, restaurant, broodjeszaak, pizzeria of andere horecazaak en kan voorzien in alle producten die nodig zijn om een zaak een bloeiende onderneming te maken.
Dankzij de 36 jaar lange ervaring, onze huisbereide kwaliteitsvolle producten, uitgebreide knowhow & professionele medewerkers, kan Noyez Snacks ongetwijfeld helpen bij het uitbouwen van een succesvolle handelszaak.

GEWONE FOTO_ FILMPJE (3)

Enkele jaren geleden schakelde Noyez om naar Telenet/Base. Sinds enkele maanden was het bereik verminderd waardoor het dramatisch werd op hun hoofdsite.
Gelukkig zijn we met Telecom-Makelaars onafhankelijk en hebben we een brede vergelijking gemaakt, maar eerst startte onze collega Telecom-Makelaar Bryan met een testkaar van alle grote Vlaamse operatoren.
Eens duidelijk was wie het beste bereik had en wie het beste past bij de vragen van de klant, is Bryan gaan aankloppen bij die provider om extra kortingen en promo’s te krijgen. Die provider is uiteindelijk Proximus geworden. Bryan heeft de overzet van Telenet naar Proximus bij Noyez dan ook volledig in goede banen geleid.

Naast mobiele telefonie heeft deze klant al meerdere jaren een Business-Club. Dit houdt in dat wij hun dossier niet alleen reactief behandelen (bij vragen of problemen), maar ook pro-actief bekijken of er aanpassingen kunnen gebeuren om ervoor te zorgen dat iedereen steeds op het best passend tarief zit. Individueel verbruik kan gedurende een overeenkomst namelijk serieus veranderen, wat extra kosten de hoogte in kan jagen.
Met onze Business Club is de klant zeker dat hun dossier steeds up to date blijft en hoeven ze zich geen zorgen meer te maken over problemen of vragen ivm hun telecomdossier. Een simpel mailtje of telefoontje naar Telecom-Makelaars en wij nemen alles op met de provider!

Deze case is een prachtig voorbeeld van hoe een bestaande, tevreden klant een super tevreden klant te maken. Niet alleen hebben we hun probleem van minder bereik opgelost, we hebben ook een besparing kunnen realiseren door de special case aan te vragen via onze kanalen bij de nieuwe provider.

Ook interesse om jullie dossier door één van onze experten onder de loep te laten nemen? Contacteer ons!

Kan uw telecomdossier ook een upgrade gebruiken?

Klantenverhaal: Bouwonderneming Damman

Klantenverhaal: Bouwonderneming Damman Bouwonderneming Damman is een familiebedrijf dat gesticht werd in 1923 en ondertussen uitgegroeid is tot één van de grootste aannemingsbedrijven in zijn sector. Samen

Lees meer

Jouw telecomdiensten in één pakket

Jouw telecomdiensten in één pakket Volgens het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie (BIPT), worden telecompakketten steeds populairder. Of dit wel voordelig is én welk

Lees meer

Klantenverhaal: Bizbike

Klantenverhaal: Bizbike Bizbike gaat volop voor de toekomst. Hun missie is om mensen op de fiets te krijgen én te houden. Dat doen ze door oerdegelijke

Lees meer