Klantenverhaal: ONAFHANKELIJK LEVEN

Eens JSM Communications een engagement aan gaat met de klant, blijven we hun situatie op de voet volgen om hen bij te staan waar nodig. Zo is de organisatie “Onafhankelijk leven” al bijna 4 jaar klant bij JSM, maar toch zetten we elke dag ons beste beentje voor om hun telecomproducten volledig up-to-date te houden. Ontdek hoe we dit aanpakken!

Onafhankelijk Leven helpt mensen met een fysieke of verstandelijke handicap de regie van hun leven terug in handen te nemen. Als organisatie die aan de basis ligt van het zorgbudget, komen ze op voor het recht van alle mensen met een handicap om hun leven zo zelfstandig mogelijk in te vullen. Als specialist op het vlak van het zorgbudget zijn ze de eerste partner voor mensen of hun familie die ervoor kiezen dit budget zelf te beheren.

Langetermijnrelatie

Onze eerste contacten dateren al van bijna vier jaar terug, toen we hun verouderd Proximus dossier omvormden naar een Telenet oplossing waarbij een back-up voor het internet inbegrepen was. Het veranderen van de telefonie was toen nog niet aan de orde, maar door deze samen met het internet bij Telenet te plaatsen konden ze van mooie kortingen genieten.

De klant was tevreden van de samenwerking en werd ook lid van de JSM Business Club. Op deze manier konden we hun telecomdossier proactief opvolgen en besparen waar mogelijk. Zo was er enkele maanden geleden een opportuniteit waar Proximus de tarieven voor mobiele telefonie aanpaste. Hierdoor was het voor hen interessant om de switch te maken. Als onafhankelijk makelaar is het voor JSM een koud kunstje om telkens de voordeligste oplossing aan te bieden, gezien we niet gebonden zijn aan een en dezelfde provider.

Klaar voor toekomst

Onze meest recente uitdaging was het zoeken naar een nieuwe telefooncentrale die geïntegreerd werd in hun nieuw CRM systeem. Bij toeval hadden we hun CRM-partner nog maar pas kennis laten maken met het 3CX platform. Zo kon deze de voordelen bevestigen en zelfs een demo geven hoe de integratie bij hen in de praktijk verliep. Deze kruisbestuiving leidde tot een mooie en degelijke telefooncentrale die geïntegreerd was en helemaal klaar voor de toekomst.

Deze klant heeft dus voor alle takken binnen de telecom beroep gedaan op JSM. Een schoolvoorbeeld van hoe we steeds proberen om op lange termijn te denken en handelen, en het telecomdossier mee laten evolueren met de wensen en noden van de klant op dat moment.

Wenst u ook een telecompartner die jou op lange termijn steeds up to date houdt zoals onze klant Onafhankelijk Leven?

Waarom kiezen voor Teams?

Waarom kiezen voor Teams? Als bedrijf makkelijk communiceren met jouw Team(s)? De opmars van Microsoft Teams in de professionele bedrijfswereld is niet langer te ontkennen.

Lees meer

Klantenverhaal: Hesa

Klantenverhaal: HESA De markt van mobiele telefonie staat niet stil, daarom is een goede opvolging van groot belang. Een verbetering op vlak van netwerk én

Lees meer