Klantenverhaal: ONAFHANKELIJK LEVEN

Eens JSM Communications een engagement aan gaat met de klant, blijven we hun situatie op de voet volgen om hen bij te staan waar nodig. Zo is de organisatie “Onafhankelijk leven” al bijna 4 jaar klant bij JSM, maar toch zetten we elke dag ons beste beentje voor om hun telecomproducten volledig up-to-date te houden. Ontdek hoe we dit aanpakken!

Onafhankelijk Leven helpt mensen met een fysieke of verstandelijke handicap de regie van hun leven terug in handen te nemen. Als organisatie die aan de basis ligt van het zorgbudget, komen ze op voor het recht van alle mensen met een handicap om hun leven zo zelfstandig mogelijk in te vullen. Als specialist op het vlak van het zorgbudget zijn ze de eerste partner voor mensen of hun familie die ervoor kiezen dit budget zelf te beheren.

Langetermijnrelatie

Onze eerste contacten dateren al van bijna vier jaar terug, toen we hun verouderd Proximus dossier omvormden naar een Telenet oplossing waarbij een back-up voor het internet inbegrepen was. Het veranderen van de telefonie was toen nog niet aan de orde, maar door deze samen met het internet bij Telenet te plaatsen konden ze van mooie kortingen genieten.

De klant was tevreden van de samenwerking en werd ook lid van de JSM Business Club. Op deze manier konden we hun telecomdossier proactief opvolgen en besparen waar mogelijk. Zo was er enkele maanden geleden een opportuniteit waar Proximus de tarieven voor mobiele telefonie aanpaste. Hierdoor was het voor hen interessant om de switch te maken. Als onafhankelijk makelaar is het voor JSM een koud kunstje om telkens de voordeligste oplossing aan te bieden, gezien we niet gebonden zijn aan een en dezelfde provider.

Klaar voor toekomst

Onze meest recente uitdaging was het zoeken naar een nieuwe telefooncentrale die geïntegreerd werd in hun nieuw CRM systeem. Bij toeval hadden we hun CRM-partner nog maar pas kennis laten maken met het 3CX platform. Zo kon deze de voordelen bevestigen en zelfs een demo geven hoe de integratie bij hen in de praktijk verliep. Deze kruisbestuiving leidde tot een mooie en degelijke telefooncentrale die geïntegreerd was en helemaal klaar voor de toekomst.

Deze klant heeft dus voor alle takken binnen de telecom beroep gedaan op JSM. Een schoolvoorbeeld van hoe we steeds proberen om op lange termijn te denken en handelen, en het telecomdossier mee laten evolueren met de wensen en noden van de klant op dat moment.

Wenst u ook een telecompartner die jou op lange termijn steeds up to date houdt zoals onze klant Onafhankelijk Leven?

Klantenverhaal: Holvoet

Klantenverhaal: HOLVOET JSM Communications heeft een missie om telecommunicatie bij bedrijven vlotter te laten verlopen. Als we dan een situatie met verouderde en inefficiënte telefooncentrale

Lees meer

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer