Klantenverhaal: Sijs

De sterkte van onze Telecom-Makelaars is de onafhankelijke samenwerking met de verschillende operatoren. Daarnaast wordt elke klant ook een persoonlijke accountmanager toegewezen, ondersteund door onze Support. Telecom-Makelaar Benjamin is het aanspreekpunt voor onze klant ‘Sijs’, die hun telecomdossier eens goed onder de loep nam.

Sijs is een familiebedrijf dat al meer dan 60 jaar verf-, zonnewerings- én decoratieproducten aanlevert. Dit zowel voor particulieren als voor bedrijven. Ze steken alles in het werk zodat uw interieur een echte blikvanger wordt.

Bij het eerste contact met de zaakvoerder, werd het al snel duidelijk dat hun diensten aan vernieuwing toe waren. De klant had zijn diensten bij verschillende operatoren, met dan ook telkens een andere contactpersoon.

Mobiele telefonie op maat

De tariefplannen voor de mobiele nummers bleken verouderde tarieven te zijn, die niet afgestemd waren op maat van de gebruikers. Benjamin zorgde voor een omschakeling van Orange naar Proximus, volledig op maat van de klant. Dankzij de periodieke opvolging van ons team, merkten we tijdig op dat we de klant nog voordeliger konden omschakelen naar Telenet Business Mobile. Tot op heden zit de klant op de meest recente tarieven, volledig op maat van zijn werknemers.

Optimalisatie van hun vaste diensten

Ook hun vaste producten konden een update gebruiken. De klant beschikte over een standaard internetverbinding bij Telenet, maar zonder back-up. Deze werd omgeschakeld naar een kwalitatieve glasvezelverbinding van Edpnet, met een 4G back-up. Dankzij deze automatische back-up kan de klant niet meer zonder internet komen te zitten.

Daarnaast maakte de klant gebruik van een fysieke telefooncentrale via Proximus. Aangezien de klant meerdere sites heeft, was deze te beperkt volgens hun noden. Hier zorgde Benjamin voor één overkoepelende telefooncentrale voor alle sites, aan de hand van een online telefooncentrale. De instellingen voor de verschillende sites zijn à la minute aanpasbaar. Dit biedt de meest optimale en efficiënte manier van werken. Niet te vergeten dat ook de maandelijkse kosten gedrukt worden.

Benjamin onderhoudt het contact met de klant en zorgt voor een periodieke opvolging. Daarnaast tekende de zaakvoerder ook in op onze Business Club. Zo is zowel Benjamin als onze Support hun rechtstreeks aanspreekpunt voor hun volledige telecomdossier! 

Kan uw telecomdossier ook een update gebruiken?

Energiemakelaars – Q&A

Energiemakelaars – Q&A Sinds de start van de energiecrisis, komt jouw energieoplossing steeds meer en meer ter sprake. Maar waarom is jouw energiefactuur nu zo

Lees meer

Netwerkdekking

Netwerkdekking, zoals ze hoort te zijn! Een mobiel signaal heb je nagenoeg overal in België. Op sommige plaatsen is het bereik beter dan de andere,

Lees meer

Verdeel de telecomkosten

Verdeel de telecomkosten Split bill is dé manier om professionele- en privécommunicatiekosten te splitsen. Welke mogelijkheden hier in zijn en hoe dit in zijn werk

Lees meer