Klantenverhaal: Sijs

De sterkte van onze Telecom-Makelaars is de onafhankelijke samenwerking met de verschillende operatoren. Daarnaast wordt elke klant ook een persoonlijke accountmanager toegewezen, ondersteund door onze Support. Telecom-Makelaar Benjamin is het aanspreekpunt voor onze klant ‘Sijs’, die hun telecomdossier eens goed onder de loep nam.

Sijs is een familiebedrijf dat al meer dan 60 jaar verf-, zonnewerings- én decoratieproducten aanlevert. Dit zowel voor particulieren als voor bedrijven. Ze steken alles in het werk zodat uw interieur een echte blikvanger wordt.

Bij het eerste contact met de zaakvoerder, werd het al snel duidelijk dat hun diensten aan vernieuwing toe waren. De klant had zijn diensten bij verschillende operatoren, met dan ook telkens een andere contactpersoon.

Mobiele telefonie op maat

De tariefplannen voor de mobiele nummers bleken verouderde tarieven te zijn, die niet afgestemd waren op maat van de gebruikers. Benjamin zorgde voor een omschakeling van Orange naar Proximus, volledig op maat van de klant. Dankzij de periodieke opvolging van ons team, merkten we tijdig op dat we de klant nog voordeliger konden omschakelen naar Telenet Business Mobile. Tot op heden zit de klant op de meest recente tarieven, volledig op maat van zijn werknemers.

Optimalisatie van hun vaste diensten

Ook hun vaste producten konden een update gebruiken. De klant beschikte over een standaard internetverbinding bij Telenet, maar zonder back-up. Deze werd omgeschakeld naar een kwalitatieve glasvezelverbinding van Edpnet, met een 4G back-up. Dankzij deze automatische back-up kan de klant niet meer zonder internet komen te zitten.

Daarnaast maakte de klant gebruik van een fysieke telefooncentrale via Proximus. Aangezien de klant meerdere sites heeft, was deze te beperkt volgens hun noden. Hier zorgde Benjamin voor één overkoepelende telefooncentrale voor alle sites, aan de hand van een online telefooncentrale. De instellingen voor de verschillende sites zijn à la minute aanpasbaar. Dit biedt de meest optimale en efficiënte manier van werken. Niet te vergeten dat ook de maandelijkse kosten gedrukt worden.

Benjamin onderhoudt het contact met de klant en zorgt voor een periodieke opvolging. Daarnaast tekende de zaakvoerder ook in op onze Business Club. Zo is zowel Benjamin als onze Support hun rechtstreeks aanspreekpunt voor hun volledige telecomdossier! 

Kan uw telecomdossier ook een update gebruiken?

Klantenverhaal: Keune Haircosmetics

Klantenverhaal: Keune Haircosmetics Vaak beschikken klanten over verouderde technologie en wordt hun dossier jaren niet meer bekeken. Bij Keune Haircosmetics kwam Telecom-Makelaars to the rescue!

Lees meer

Veranderen van mobiele operator

Veranderen van mobiele operator Het telecomlandschap evolueert constant, net zoals de mobiele tariefplannen van de verschillende operatoren. Misschien zitten jouw mobiele nummers wel beter bij

Lees meer

Dure energie

Dure energieprijzen = tijd om te kopen! In 2018, tijdens de “nucleaire crisis” met politieke debacle of we de kerncentrales tegen 2025 zouden sluiten of

Lees meer