Klantenverhaal: Takeldienst Devriese

Een takeldienst staat steeds klaar om mensen in nood te depanneren. JSM Communications draaide graag voor een keer de rollen om en bood een helpende hand aan Takeldienst Devriese.

Het gevoel is dubbel bij Takeldienst Devriese: niemand heeft ze graag nodig, maar iedereen is toch dolgelukkig wanneer ze te hulp schieten als een reddende engel. Al meer dan 2 decennia zijn ze een vaste waarde in het depannagelandschap, van personenwagen tot vrachtwagen en oplegger, zowel in binnen- als buitenland. Hiervoor blijft het bedrijf innoveren in de nieuwste materialen, technieken en gebouwen.

Digitalisering

Omdat er een verhuis op til stond naar een nieuwe site, leek het zaakvoerder Jan een uitgelezen moment om ineens het volledige telecompakket op punt te zetten. Door de digitalisering hebben zij nu ook meer data en communicatie over de internetlijn. Daarom is het van primordiaal belang dat ze beschikken over een kwalitatieve en snelle verbinding. JSM Communications zocht naar een oplossing om komaf te maken met de oude ISDN-lijnen in combinatie met internetverbinding over koper. Ook de 7 jaar oude telefooncentrale bleek aan vervanging toe.

Meerwaarde

We maakten eerst een grondige analyse om van daaruit tot een voorstel te komen dat volledig aansluit bij de wensen van de klant. Gezien de hoge dekkingsgraad van het mobiele netwerk van Proximus alsook de wens van Jan om hier bij te blijven, voerden we hier geen wijzigingen door. Onze tussenkomst moet een meerwaarde bieden, veranderen om te veranderen past niet binnen onze filosofie.

Wel maakten we een voorstel voor internet met Telenet Fibernet 240 over moderne coaxbekabeling (die voorzien werd op de nieuwe site). Een snelle, kwalitatieve verbinding met groeipotentieel voor de toekomst. Daarnaast werd de verouderde telefooncentrale veranderd naar een nieuwe VOIP online centrale. Deze garandeert de goede werking die steeds up-to-date blijft en biedt de klant de mogelijkheid een hele waslijst aan extra functionaliteiten te activeren.

Takeldienst Devriese kan de nieuwe site opstarten met een snellere internetverbinding en een vernieuwde hyper moderne telefooncentrale waardoor ze zonder zorgen 24/24 en 7/7 service kunnen waarborgen aan hun klanten. En dit tegen de meest voordelige tarieven op de markt!

Wil je ook weten wat JSM voor jouw bedrijf kan betekenen?

Klantenverhaal: Ice Mountain

Klantenverhaal: ICE MOUNTAIN Het gros van onze klanten heeft al één of meerdere telecomproducten. Daarom gaat het JSM Communications team graag de uitdaging aan om

Lees meer

Wat is JSM Business Club?

Wat is JSM Business Club? Charlotte en Yochine aan het woord … Benieuwd wat een JSM Business Club specifiek voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem

Lees meer

Klantenverhaal: AAVO

Klantenverhaal: Atelier Architecture Van Oost Wat als… uw telefonie niet voldoet aan uw verwachtingen? Heel simpel: doe zoals Atelier Architecture Van Oost beroep op de

Lees meer