Klantenverhaal: Value Square

Een gelijklopende visie

Value Square heeft als vermogensbeheerder een compleet andere core business dan JSM Communications, maar qua visie zijn we heel gelijklopend. Door middel van engagement zetten we ons onafhankelijk in om het beste rendement te behalen voor onze klanten. Ontdek hier hoe een betrouwbare internetoplossing uiteindelijk in een volledig telecomdossier resulteerde.

Value Square is een onafhankelijke boutique vermogensbeheerder voor zowel particulieren als families, vennootschappen en institutionele investeerders. Met een sterk betrokken team van een 16-tal mensen investeren ze in reële bedrijven, volgens de principes van Value beleggen, met een langetermijnvisie.

Onafhankelijkheid: onze troef

Het allereerste contact met JSM Communications, betrof een optimalisatie van de internetverbinding. Een dossier waarbij we creatief moesten zijn en resulteerde in een Telenet Corporate Fibernet met Proximus Internet als back-up. Een van de vele troeven van ons onafhankelijke karakter: 1 adres voor alle providers.

Deze samenwerking smaakte voor Value Square naar meer. Toen ze niet langer tevreden waren over hun mobiele en vaste telefonie, besloten ze om JSM opnieuw in te schakelen. Door goed te luisteren naar hun frustraties, konden we duidelijk analyseren wat de klant nodig had om een passende oplossing te voorzien. Hier was geen nood aan een hoop toeters en bellen met eindeloze functionaliteiten, maar een betrouwbaar en degelijk voorstel. Eerst gingen we aan de slag met de minst complexe kant van dit dossier: de mobiele telefonie. Van zodra deze succesvol up-and-running was, genoten we het vertrouwen van de klant om verder te gaan met de vaste telefonie. In dit specifieke geval werd het een 3CX Hosted telefooncentrale met Destiny trunk.

Lange termijnrelatie

Tot op vandaag geniet de klant van een stabiele en complete oplossing voor hun internet, mobiele en vaste telefonie. Na een jaar werd onze samenwerking geëvalueerd en kwamen ze tot de conclusie dat ook de aangekondigde besparingen geen loze beloftes waren. Voor JSM Communications ligt de grootste voldoening in de lange termijnrelatie die ontstond in dit dossier, waarbij de klant een centraal aanspreekpunt heeft voor al zijn telecomvragen.

Het vertrouwen resulteerde ook in een lidmaatschap van de JSM Business Club, waarbij ze voor aanpassingen en andere vragen ook gratis beroep kunnen doen op ons eigen supportteam. Daarnaast vragen we proactief facturen op om de tarieven steeds op maat aan te passen waar nodig. Door onze inzet, eerlijkheid en technische kennis kunnen we hen steeds de juiste oplossingen aanbieden.

Kunnen we net zoals bij Value Square ook iets voor jouw bedrijf betekenen?

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer