Klantenverhaal: VCLB

Zo’n 213 mobiele nummers omschakelen doe je niet in een vingerknip. Onze Telecom-Makelaar Maaike ging de uitdaging aan bij onze klant VCLB! Samen met de klant ging ze op zoek naar de best passende operator om hun mobiel dossier volledig op punt te stellen.

 

Het Vrij Centrum voor Leerlingenbegeleiding, kortweg VCLB, focust zich op het welzijn van hun leerlingen én het ontwikkelen van hun talenten. Zowel ouders, leerkrachten, schooldirecties en de leerlingen zelf kunnen beroep doen op hun diensten. Dit gaat van leermethodes, tot studiekeuzes en socio-emotionele ontwikkeling. Het VCLB Gent is actief in verschillende scholen, voornamelijk in de regio Oost-Vlaanderen.

Tijdens een eerste afspraak met de ICT-coördinator, Tom De Moor, werd het snel duidelijk dat de focus diende gelegd te worden op het gebruik van hun mobiele nummers. Daarnaast gaf de klant ook aan dat hij veel belang hecht aan een goede service, gecombineerd met een tijdige opvolging.

Onze Telecom-Makelaar Maaike nam dit dossier onder handen middenin de coronapandemie. Tijdens deze periode was het VCLB verantwoordelijk voor de contact tracing in hun verschillende scholen. Zodra een Covid-19-besmetting werd vastgesteld, moesten zij de besmette personen contacteren, om een lijst van contacten op stellen van mensen met wie de persoon de afgelopen twee weken contact had.

Gezien deze situatie, was de doelstelling om de maandelijkse factuur zoveel mogelijk binnen de perken te houden. Maaike ging dan ook op zoek naar de best passende tariefplannen aangepast aan hun noden. Gebaseerd op hun verbruik op dat moment, werd een vergelijking opgesteld van de verschillende operatoren die we aanbieden. Daarna stapte Maaike met het beste voorstel naar de klant. Tom ging meteen akkoord om hun 213 mobiele nummers om te schakelen naar Telenet.

Als accountmanager volgde Maaike hun dossier tot omschakeling nauwgezet op. De simkaarten werden tijdig bezorgd aan de klant en de omschakeling verliep vlot. De klant was dan ook zeer tevreden over onze geleverde diensten en opvolging! Hun telecomdossier zit nu onder de vleugels van Telecom-Makelaars, met Maaike als hun rechtstreeks aanspreekpunt. 

Kan uw telecomdossier ook een upgrade gebruiken?

Klantenverhaal: Bouwonderneming Damman

Klantenverhaal: Bouwonderneming Damman Bouwonderneming Damman is een familiebedrijf dat gesticht werd in 1923 en ondertussen uitgegroeid is tot één van de grootste aannemingsbedrijven in zijn sector. Samen

Lees meer

Jouw telecomdiensten in één pakket

Jouw telecomdiensten in één pakket Volgens het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie (BIPT), worden telecompakketten steeds populairder. Of dit wel voordelig is én welk

Lees meer

Klantenverhaal: Bizbike

Klantenverhaal: Bizbike Bizbike gaat volop voor de toekomst. Hun missie is om mensen op de fiets te krijgen én te houden. Dat doen ze door oerdegelijke

Lees meer