Klantenverhaal: Vereecke Decleene

Stel u voor: uw bedrijf staat voor kwaliteitsvolle producten met een snelle levertermijn binnen heel Europa, maar uw telecomproducten voldoen niet aan diezelfde normen? Maak kennis met Boomkwekerijen Vereecke-Decleene en lees hoe JSM Communications een make-over realiseerde waar zelfs Jani jaloers op zou zijn!

Op een oppervlakte van 130 hectare en met een jarenlange ervaring biedt Boomkwekerijen Vereecke–Decleene uit Evergem een zeer uitgebreid assortiment aan. Gedurende drie generaties groeiden ze uit tot een bloeiend familiebedrijf. Hun troeven: leveren van grote hoeveelheden, met een onberispelijke kwaliteit, binnen een korte tijdspanne en dit over heel Europa.

Verzuchtingen

De hoge kwaliteitsnormen die ze zichzelf opleggen, konden ze hoegenaamd niet terugvinden in hun telecomdiensten. Zo was er een ontevredenheid over het bereik van het mobiele netwerk (Orange), een zeer trage VDSL internetverbinding (Proximus) en een verouderde telefooncentrale. Daarenboven konden ze nergens terecht met deze verzuchtingen, want ze kregen onvoldoende ondersteuning van hun leveranciers.

Telecom make-over

Voor de mobiele telefonie werd een voorstel uitgewerkt met Proximus, volledig op maat van de noden en het gebruik van medewerkers. Omdat de kwaliteit hier ook van doorslaggevende aard was, voerden we enkele tests uit om het netwerk te meten. Deze waren uiterst positief, waardoor de klant zijn fiat gaf. Hun verouderde telefooncentrale werd het best vervangen door een VOIP via VoiceKing, maar hun huidige VDSL verbinding voldeed niet om hier een degelijke oplossing van te maken. De klant had er echter oren naar om de overstap te maken naar een Corporate Fibernet-oplossing van Telenet. Op die manier realiseerden we een volledige make-over: de klant beschikt nu over een kwalitatieve internetverbinding en de vaste telefonie gaat via een online telefooncentrale.

Support

Op het gebied van ondersteuning hoeft Vereecke – Decleene zich al helemaal geen zorgen meer te maken, want als lid van de JSM Business Club genieten ze zelfs een proactieve opvolging. Zo bereikten we de laatste jaren al een aantal optimalisaties op vlak van prijs binnen het dossier en controleren we op regelmatige basis wat er eventueel nog beter kan.

Wil je ook weten wat JSM voor jouw bedrijf kan betekenen?

Klantenverhaal: Het Vlaamse Kruis

Klantenverhaal: HET VLAAMSE KRUIS Velen van jullie herinneren zich de legendarische scene van “Het Eiland” waarin het doorschakelen naar Michel tot complete chaos leidde. Hilarisch

Lees meer

Klantenverhaal: Vajra

Klantenverhaal: VAJRA Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant

Lees meer