Productidentificatie is belangrijk

Bij het eerste contact met de klant konden ze niet onmiddellijk alle diensten toewijzen aan een specifieke provider. Na wat speurwerk konden we de vaste lijn en het internet labelen met Proximus, en het bellen met de vaste lijn werd gekoppeld aan Orange. Aan hun mobiel dossier konden we in eerste instantie nog niet sleutelen, want ze zaten onder contract bij Orange.

Analyse van de situatie
JSM Communications kon bij Goossaert geen sneller internet van Proximus aanbieden omdat er op hun site geen glasvezel mogelijk was. Het aansluitpunt van Telenet stond echter in de voortuin van de klant, waardoor JSM Communications de klant een gratis aansluiting kon aanbieden. Dankzij dit aansluitpunt geniet de klant nu een supersnelle en stabiele verbinding bij Telenet. Extra voordeel voor de klant: hun vaste telefoniekosten zijn hierdoor een heel stuk gedaald en dit in combinatie met een onbeperkt nationaal verbruik.

Hun telefooncentrale was pas recent aangekocht, waardoor JSM Communications niet onmiddellijk de piste voor een nieuw voorstel voor VoIP onderzocht. Dit blijft wel een optie voor de toekomst.

Optimalisatie
Enkele maanden later kwam ook hun mobiele dossier vrij van contract en konden we voor de klant een vergelijking maken voor de klant. Daaruit bleek dat Base voor de klant prijsmatig de beste en meest voordelige keuze was. Na overleg met de klant werd er dan ook geopteerd om de overschakeling door te voeren. Opnieuw kon JSM Communications voor de klant een optimalisatie realiseren.

Ondersteuning bieden
De klant koos om deel uit te maken van onze Business Club, waardoor hij kan genieten van de JSM Service. We garanderen hen zo steeds het meest interessante tariefplan. Onze support-afdeling neemt jaarlijks 3 tot 4 keer contact op met de Business Club-leden om hun huidige facturen en abonnementen te analyseren.  Zodoende kunnen we snel wijzigingen doorvoeren wanneer we zien dat verbruikspatronen gewijzigd zouden zijn, of wanneer er nieuwe tarieven op de markt gebracht worden. Naast de analyse kunnen de Business Club-leden ook steeds bij JSM Communications terecht wanneer ze problemen ondervinden of vragen hebben over/aan hun provider(s).

Kort samengevat: De klant heeft nu een super stabiele en snelle internetverbinding met de mogelijkheid om dit nog verder omhoog te krikken en dit door een eenvoudige administratieve aanpassing. Daar bovenop zijn de vaste telefoniekosten een pak gedaald én is alles overzichtelijker geworden. Ook hun mobiele telefonie zit een pak goedkoper en met onze Business Club service weet men ook dat dit zo blijft.

Wie is Goossaert?
Nog wat informatie over de klant: Goossaert werd in 1935 opgericht door François Goossaert en was oorspronkelijk actief in het asfalteren van wegen. In de jaren ’50 ontstond vanuit deze wegenwerken de vraag naar verkeerssignalisatie. Aan het begin van deze eeuw nam de huidige zaakvoerder Patrick Vinckier het bedrijf over.
Tegenwoordig maken ze vooral tekstborden, pictogrammen, leidingmerkers, barcode labels, CE-plaatjes, naamkaartjes, labels… kortom, ze hebben een volledig gamma voor signalisatie en productidentificatie.

Wil je ook beter, sneller en goedkoper?