Klantenverhaal: Comte de Flandre en ‘t Veer

Van een restaurant mag je verwachten dat alle aandacht naar de keuken en de tevredenheid van de klanten gaat. Zo gaat het er precies aan toe in Restaurant Comte de Flandre en Restaurant ‘t Veer, twee gevestigde waarden in Oudenaarde. Prima adressen voor lekker eten in een op-en-top gezellig kader. Mobiele telefonie is er dan ook helemaal geen prioriteit, maar eerder een ver-van-mijn-bedshow. Toch valt er best wat te besparen door in zee te gaan met de juiste operator en partner. Zo leert ons dit klantenverhaal.

Behoefteanalyse op vlak van mobiele telefonie bepaalt de doelstellingen.

Jan-Peter, zaakvoerder van beide horecazaken klopte aan bij JSM voor een analyse van zijn noden op vlak van mobiele telefonie. De analyse wees uit dat netwerkdekking en een accurate prijs voor een correcte bundel essentieel zijn in dit specifiek geval.

Besparen dankzij de juiste oplossing

Wij boden Jan-Peter een contract aan bij Proximus, omdat Proximus als enige speler voldoende dekking biedt achteraan in de zaal van Comte de Flandre. Bovendien bespaart Jan-Peter door over te stappen maar liefst tot € 500 per maand. Als zijn nieuwe telecompartner verzorgde JSM de volledige overstap: van de behoefteanalyse tot het opmaken van de overeenkomst en de factuurcontrole na de overschakeling. Op die manier kon Jan-Peter zich volledig focussen op zijn zaken. Lekker makkelijk toch.

Bottom-line: dankzij een zorgeloze overstap naar een nieuwe operator is onze klant nu overal goed bereikbaar en betaalt hij aanzienlijk minder dan voorheen.