Mediamind vond precies wat hij zocht!

Mediamind uit Herzele aan de rand van de Vlaamse Ardennen is gespecialiseerd in het activeren van merken. Met veel creativiteit halen ze het beste uit elke brand. Mooie voorbeelden zijn de verpakkingsmaterialen van gekende melkproductenfabrikanten Friesland-Campina en Joyvalle. In hun 20-jarige carrière zagen ze tal van vertegenwoordigers van verschillende operatoren passeren, maar eigenlijk was Jorn Broekaert, Creative Managing Director van Mediamind, op zoek naar een echte vertrouwenspersoon binnen de telecomsector. Een onafhankelijke partij die hem neutraal het beste voorstel in zijn specifieke situatie kan bieden. JSM Communications was precies wat hij zocht.

Eerlijk en onafhankelijk advies

JSM Communications is een telecommakelaar. Wij vertrekken van een eerlijke marktstudie en doen een gefundeerd voorstel op maat van de klant. Ook voor Mediamind was dit onze werkwijze. Op die manier kon Jorn de voor hem meest opportune keuze maken.

Een telecomplan in verschillende stappen

JSM analyseerde het volledige plaatje. Van telefooncentrale en vaste lijnen tot internet en mobiele telefonie. Om verbrekingsvergoedingen van lopende contracten te vermijden kozen we voor een stapsgewijze optimalisatie. Internet en vaste telefonie werden gebundeld in een pakket. Dit betekende meteen een besparing van 20% en dat zonder in te boeten op kwaliteit.

Zaken doen zonder zorgen dankzij onze serviceovereenkomst

JSM fungeert voor Mediamind als centraal aanspreekpunt. Bovenop de transitie naar een nieuwe telecomsituatie koos Mediamind voor onze serviceovereenkomst. Dit houdt een 3-maandelijkse follow-up in en bovendien kan Jorn met alle vragen rond zijn telecomdossiers terecht bij onze gespecialiseerde supportafdeling. Zo hoeft hij zich geen zorgen meer te maken over zijn telecomdiensten en kan hij zijn tijd volledig wijden aan zijn business.

Doe zoals Mediamind!