Klantenverhaal: Bebotax

Wanneer boekhoud- en fiscaal kantoor Bebotax beroep wil doen op onze diensten, gaat JSM Communications “the extra mile” om hén enthousiast te krijgen met onze cijfers. Lees hier de perfecte illustratie hoe wij een telecomdossier onder handen nemen, besparen én upgraden.

Bebotax is een boekhoud- en fiscaal kantoor dat een ruime waaier van diensten aanbiedt, zoals boekhouding, fiscaliteit en aanverwant advies. Hiervoor staat een team van 9 experten in cijferberoepen paraat, dat streeft naar een praktisch en kosteneffectief advies. Zowel lokale bedrijven als internationale vennootschappen behoren tot hun klantenbestand.

Besparen op telefonie

Zaakvoerder Jan Steurtewagen hecht veel belang aan bereikbaarheid, waardoor hij destijds zelf had ingetekend bij verschillende providers. Zo heeft hij altijd een back-up en werkende provider bij eventuele storingen. Tijdens een eerste analyse van de vaste telefonie, werd snel duidelijk dat deze facturen een pak lager konden. Vooraleer we overgingen tot een concreet voorstel, verzamelden we nog meer informatie en namen we een behoefteanalyse af om een duidelijk zicht te krijgen op de huidige telecomsituatie.

Investeren in sneller internet

Er werd besloten om de besparing van de vaste telefonie te herinvesteren in een upgrade van de internetverbinding. Zo konden we naar Telenet Corporate Fibernet overschakelen. Concreet betekent dit voor Jan dat zijn factuur in dezelfde prijsklasse blijft maar dat hij nu 10x sneller kan surfen dan voorheen, mét een geïntegreerd back-upsysteem indien het hoofdinternet uitvalt.

Bebotax besloot ook om lid te worden van de JSM Business Club. Zo zijn ze verzekerd van een proactieve opvolging, waarin er af en toe ballonnetjes worden opgelaten over het bewandelen van alternatieve telecomroutes. Onze aanpak, service en opvolging worden naar waarde geschat en wij staan hen dan ook bij om te helpen waar mogelijk.

Wens je ook net zoals Bebotax een direct aanspreekpunt bij vragen of problemen met telecomfacturen?