Klantenverhaal: Carpal

Om een telecomdossier volledig op punt te stellen, betekenen sommige kleine aanpassingen al een wereld van verschil. Zo kon JSM Communications voor de firma Carpal uit Wevelgem een besparing realiseren én pakten we de internetverbinding aan. Lees hier hoe we ons hele palet aan mogelijkheden dagdagelijks inzetten voor onze klanten.

Palletten vormen een onmiskenbare schakel in het veilig vervoeren van kostbare goederen. Carpal is sinds jaren gespecialiseerd in de aankoop, herstelling en verkoop van alle soorten tweedehandspalletten. Daarnaast produceren ze ook nieuwe palletten en beschikken ze over een ruim assortiment aan kisten en stapelboxen.

35% bespaard!

Bij nazicht van dit dossier bleek al gauw dat JSM Communications een meerwaarde kon betekenen voor Carpal. Zo kregen ze voorheen weinig tot geen ondersteuning en opvolging voor hun telecomdiensten en bleek de huidige internetverbinding en hardware niet correct afgestemd op hun noden.

De klant was wel uitermate tevreden over de bereikbaarheid van hun mobiele toestellen, dus wilden ze zeker bij hun huidige provider Proximus blijven. Doordat hun dossier niet proactief werd opgevolgd, maakten ze gebruik van tarieven die sterk verouderd waren. Hiervoor kon JSM een uitgebreid Proximus voorstel uitwerken tegen de recentste tarieven. Het eindresultaat was een fikse besparing van 35%. Uiteraard tekende de klant hier zonder aarzelen op in.

Kwalitatiever internet

Ondanks een kwalitatief Business Fibernet van Telenet, was de klant niet tevreden over hun internetverbinding. Na overleg met hun IT-leverancier, konden we de gebruikte hardware uitmeten. Hieruit bleek dat de huidige firewall niet up-to-date was, waardoor de internetverbinding ook niet te volle kon worden benut. JSM realiseerde via hun IT-partij een vernieuwde firewall en tegelijk werd er nog een kwalitatievere Telenet-verbinding mét back-up geleverd.

Carpal heeft zelf kunnen ervaren dat ze de vruchten plukken van een proactieve opvolging. Zowel op prijstechnisch gebied alsook bij problemen op hardware niveau. Daarom kozen ze er voor om lid te worden van de JSM Business Club. Zo kunnen we meermaals per jaar hun telecomdossier onder de loep nemen en eventueel aanpassen bij opportuniteiten.

Kunnen we net zoals bij Carpal ook iets voor jouw bedrijf betekenen?