Klantenverhaal: Cornille

Op gebied van interieur heeft Cornille gedurende 5 generaties een sterke reputatie opgebouwd. Maar voor het inrichten van hun telefooncentrale maakten ze kennis met de expertise van JSM Communications. Resultaat: een kwalitatief betere telefoonverbinding én goedkopere facturen.

Al sinds 1905 bouwt Cornille aan hun naam en faam binnen de interieurwereld. Met een persoonlijke aanpak, vakkennis en vooruitstrevend professionalisme streven ze naar een vertrouwensband en langdurige relaties met de klanten, voor vandaag en morgen. Een herkenbare filosofie die ons nauw aan het hart ligt.

Uitdaging

De opdracht voor JSM Communications was tegelijk simpel en uitdagend: een kwalitatieve bereikbaarheid tegen een voordelig tarief. De verouderde telefooncentrale met beperkte functionaliteiten en dure telefoonlijnen waren duidelijk aan vervanging toe.

Na een grondige behoefteanalyse vonden we de perfecte oplossing. Gezien de spreiding over twee sites en heel specifiek gebruik, kozen we voor een Voice over IP systeem met professionele Yealink- en SNOM-telefoontoestellen. De huidige telefooncentrale die niet meer ondersteund werd, ruimde plaats voor een online centrale.

Meer voor minder geld

VoiceKing, de dochteronderneming van JSM, zorgde er voor dat de telefooncentrale correct werd ingesteld volgens de wensen van de klant. Door komaf te maken met de huidige ISDN-lijnen werd de tarifering van het belverbruik serieus teruggeschroefd en betaalt de klant nu een pak minder. Een positieve overstap naar moderne VOIP techologie dus!

Wens je net zoals Cornille ook over te stappen naar moderne VOIP techologie?