Klantenverhaal: Deltracon

Je vertrouwt een firma en tekent in op hun voorstel. Helaas blijken hun producten niet conform de installatie en dreigt dit af te stevenen op een fiasco. Dit overkwam bijna Weverij Deltacron uit Ingelmunster, maar gelukkig kwam JSM Communications net op tijd tussen. Een case met ‘stof’ tot nadenken!

Deltacron is een weverij van hoogwaardige linnen stoffen, met een passie voor het gebruik van natuurlijke materialen. Dit familiebedrijf startte in 1990 als eenmansbedrijf met het produceren van linnen stoffen en groeide uit tot een weverij met 30 medewerkers dat wereldwijd linnen verkoopt.

Proactieve opvolging

JSM Communications had hier reeds een Corporate Fibernet van Telenet en een ISDN-lijn voorzien. Bij het aflopen van het ISDN contract nam onze vaste makelaar contact op voor een proactieve opvolging, waaruit bleek dat de klant bij een andere partij had ingetekend voor een Forum 5000 centrale. Echter was dit niet aansluitbaar omdat er geen Proximus bekabeling voorzien was.

We raadden de klant aan om contact op te nemen met de partner waar ze hadden ingetekend om afstand te doen van hun aankoop. Deze bleef echter volhouden dat ze dit via een omweg wel operationeel konden krijgen. Gezien dit niet volgens de regels van de kunst verliep, adviseerden we de klant om naar de ombudsdienst te stappen.

JSM maakt het verschil

Dankzij onze tussenkomst heeft Proximus uiteindelijk de bestelling geannuleerd zonder kosten. Deltacron koos ervoor om in te tekenen bij een hosted 3CX verhaal bij JSM en betreurt deze beslissing zeker niet. Nogmaals toont dit verhaal aan dat onze proactieve aanpak en nauw contact met de klanten en kennis van producten echt een verschil kan maken!

Wil je net zoals Deltracon ook een telecompartner die jou écht helpt?