Klantenverhaal: Despierre

Voor Algemene Bouwonderneming Filip Despierre vertimmerde JSM Communications zowel de vaste als mobiele telefonie. Naast een upgrade mét besparingen was onze service en support van doorslaggevende aard.

Algemene Bouwonderneming Filip Despierre realiseert volledige woonprojecten van ontwikkeling tot afwerking. Al meer dan dertig jaar bouwen ze naar alle wensen van hun opdr

achtgevers. Niet alleen via de klassieke metselmanier, maar ook met prefabmuren van eigen makelij, Despierre Wall Systems, krijgen hun projecten vorm.

Aanspreekpunt

Deze onderneming is in dertig jaar tijd uitgegroeid tot een gevestigde waarde met 65 werknemers, maar zowel hun vaste als mobiele telefonie werd al een tijdlang niet meer opgevolgd. Wegens het ontbreken van een aanspreekpunt wist men ook niet waarheen. JSM Communications spoedde zich om hun telecomdossier te verbouwen.

Na een grondige studie van de huidige producten, werd al snel geconcludeerd dat een nieuwe Voice-over-IP telefooncentrale de beste oplossing zou vormen voor de vaste telefonie. Het mobiele dossier onderging ook een update en optimalisatie. Uiteindelijk viel de beslissing op een 3CX telefooncentrale en Proximus mobile.

Kwaliteit én besparing

De telefooncentrale werd verder uitgewerkt en afgesteld naar wens van de klant. Despierre sloot zich ook aan bij de JSM Business Club en is zo verzekerd van onze support om door de maanden heen bij te sturen waar nodig. Daarnaast garanderen we een proactieve opvolging van hun mobiele dossier, zodat ze op elk moment kunnen genieten van de beste tarieven.

Naast een serieuze upgrade van kwaliteit, realiseerden we een flinke besparing voor Bouwonderneming Despierre. Als kers op de taart hebben ze nu een centraal aanspreekpunt voor al hun vragen en problemen, wat voor de nodige gemoedsrust zorgt.

Kunnen we net zoals bij Despierre ook iets voor jouw bedrijf betekenen?