Klantenverhaal: Maddens

Heel wat van onze klanten zijn hard werkende ondernemers die ook al eens nood hebben aan vakantie om de batterijen terug op te laden. In het geval van Maddens Concept maakte het zalige vakantiegevoel vlug plaats voor frustratie, wanneer ze een torenhoge factuur van hun provider in de bus kregen. JSM Communications nam het dossier onder handen en bewees nogmaals hoe onze service een wereld van verschil kan betekenen.

Maddens Concept staat voor unieke vormgeving en afwerking, met passie voor design en mooie materialen. Ze nemen graag de hele uitvoering en ontwerp van uw project in handen, zorgen voor de coördinatie en begeleiding, zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken. Bovendien beschikken ze over een eigen atelier waar hun vakmensen met kennis en oog voor detail het maatwerk tot leven brengen.

Dure vakantie

Erwin Maddens nam contact op JSM betreffende een factuur van Proximus voor de maand augustus. Al snel werd duidelijk dat de zomervakantie een heel dure nasleep kende. Hun actief abonnement kon het surfgebruik niet aan en er was geen blokkering ingeschakeld. Resultaat: op twee nummers werd in totaal een meerprijs van bijna 2300 euro aangerekend.

Eerst zorgde JSM Communications er voor dat dit zich in de toekomst nooit meer kon voordoen, door een blokkering van € 60,00 buiten bundel te activeren. Vervolgens zetten we samen met de klant alle feiten op een rij, om het dossier op te starten bij Proximus. Wekelijks bleven we dit opvolgen om een zo goed mogelijk resultaat te bekomen.

Mooi resultaat

Dankzij de tussenkomst van JSM en de intense opvolging, werd uiteindelijk een akkoord voor een creditnota gevonden met de provider. Na drie maanden onderhandelen en uitvoerige communicatie met Proximus, kreeg de klant uiteindelijk een bedrag van net geen 2000 euro terug gestort op de rekening. Een mooi resultaat waarmee ze volgende zomer terug een reisje kunnen boeken…? 🙂

Wens je ook net zoals Maddens een direct aanspreekpunt bij vragen of problemen met telecomfacturen?