Wie is Radco?

Radco draagt hedendaags kwalitatief schrijnwerk hoog in het vaandel.  Radco heeft zowel de productie, de verkoop als de plaatsing in eigen beheer en kan zo écht garant staan voor deze kwaliteitsbelofte.

De uitdaging?

We kennen de klant al een tijdje. En doorheen de jaren heeft de klant al een aantal grieven gehad:

  • Niet tevreden van de bereikbaarheid van het mobiele netwerk (Base)
  • Zeer trage VDSL internetverbinding (Proximus)
  • Verouderde telefooncentrale
  • Weinig tot geen ondersteuning met betrekking tot de telecomdiensten

JSM to the rescue!

Mobiele telefonie: op maat van de noden en wensen van de klant werd een uitgebreid voorstel voor mobiele telefonie uitgewerkt. Ook werden enkele tests uitgevoerd om de kwaliteit van het Proximus netwerk te meten. Deze bleken zeer positief waarna de klant niet langer heeft getwijfeld … Proximus mobile it is!

Internet en telefooncentrale: de klant had genoeg van zijn verouderde telefooncentrale gezien deze niet meer naar behoren functioneerde. Hier was een modernisatie en centralisatie van de telefonie aan de hand van een Voice-over-IP telefooncentrale de ideale oplossing.

Echter vormde de huidige trage VDSL internetverbinding via Proximus een struikelblok om makkelijk te kunnen overstappen naar Voice-over-IP. Tevens was er geen coax of glasvezel bekabeling aanwezig in de straat om de internetverbinding te upgraden.

Na wat overleg met de klant werd een oplossing met straalverbinding uitgewerkt. De privéwoning van de klant ligt een kilometer verderop en daar is wél coax-kabel van Telenet beschikbaar. Aan de hand van een combinatie van een straalverbinding en een Corporate Fibernet van Telenet kon de klant alsnog de internetverbinding op de kantoren sterk verbeteren. Dankzij deze oplossing heeft de klant op vandaag een uiterst kwalitatieve internetverbinding en kon dus ook de Voice-over-IP telefooncentrale geplaatst worden.

Ondersteuning: hiervoor koos de klant om lid te worden van onze JSM Business Club waarbij onze klanten aan de hand van onze proactieve aanpak altijd over beste prijzen, promoties en technologieën geïnformeerd en geïnspireerd worden. Radco is nu al énkele jaren Business Club klant en doorheen de jaren konden al heel wat prijsoptimalisaties verwezenlijkt worden. Een mooi voorbeeld hiervan was de continue bijsturing van het mobiele dossier aan de immer-wisselende verbruiksgewoonten van de medewerkers.

Wil je ook weten wat JSM Business Club voor jouw bedrijf kan betekenen?